سیاست حفظ حریم خصوصی

آخرین به‌روزرسانی: 11 اکتبر 2024

در Northpick، ما به حریم خصوصی شما ارزش می‌دهیم و متعهد به حفاظت از داده‌های شخصی شما هستیم. این سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح می‌دهد که چگونه اطلاعات مربوط به شما را هنگام بازدید از وب‌سایت ما، استفاده از خدمات ما یا تعامل با ما جمع‌آوری، استفاده و به اشتراک می‌گذاریم.

ما که هستیم

آدرس وب‌سایت ما: https://northpick.com.

چه اطلاعاتی جمع‌آوری می‌کنیم

1. نظرات

وقتی بازدیدکنندگان در سایت نظر می‌گذارند، اطلاعاتی که در فرم نظرات نشان داده شده جمع‌آوری می‌شود، به‌همراه آدرس IP بازدیدکننده و رشته شناسه کاربری مرورگر برای کمک به تشخیص اسپم.

رشته‌ای ناشناس که از آدرس ایمیل شما ایجاد شده (که به آن هش نیز گفته می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا بررسی شود آیا از آن استفاده می‌کنید یا خیر. سیاست حفظ حریم خصوصی سرویس Gravatar در اینجا موجود است: https://automattic.com/privacy/. پس از تایید نظر شما، تصویر پروفایل شما (در صورت وجود) در زمینه نظر شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود.

2. رسانه

اگر تصاویری را در وب‌سایت آپلود می‌کنید، از آپلود تصاویر با داده‌های مکانی جاسازی شده (EXIF GPS) خودداری کنید. بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌توانند هر داده مکانی را از تصاویر دانلود و استخراج کنند.

3. کوکی‌ها

ما از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما در سایت خود، تحلیل ترافیک و به خاطر سپردن تنظیمات شما استفاده می‌کنیم. در زیر خلاصه‌ای از کوکی‌هایی که استفاده می‌کنیم آمده است:

  • کوکی‌های نظرات: اگر نظری بگذارید، می‌توانید انتخاب کنید که نام، آدرس ایمیل و وب‌سایت شما در کوکی‌ها ذخیره شود. این کوکی‌ها برای یک سال باقی می‌مانند.
  • کوکی‌های ورود به سیستم: وقتی وارد سیستم می‌شوید، ما از کوکی‌ها برای به خاطر سپردن وضعیت ورود شما و تنظیمات صفحه استفاده می‌کنیم. کوکی‌های ورود به سیستم به مدت دو روز فعال هستند و کوکی‌های تنظیمات صفحه به مدت یک سال فعال می‌مانند. اگر گزینه “مرا به خاطر بسپار” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته حفظ می‌شود.
  • کوکی‌های ویرایش/انتشار: وقتی مقاله‌ای را ویرایش یا منتشر می‌کنید، یک کوکی در مرورگر شما ذخیره می‌شود که شامل شناسه پست ویرایش شده است. این کوکی پس از یک روز منقضی می‌شود.

شما می‌توانید ترجیحات کوکی خود را از طریق تنظیمات مرورگر مدیریت کنید.

4. محتوای جاسازی شده از وب‌سایت‌های دیگر

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای جاسازی شده (مثلاً ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. محتوای جاسازی شده از وب‌سایت‌های دیگر به همان شکل رفتار می‌کند که گویی بازدیدکننده از آن وب‌سایت بازدید کرده است. این وب‌سایت‌ها ممکن است داده‌هایی درباره شما جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند و تعامل شما با محتوای جاسازی شده را نظارت کنند.

اطلاعات شما چگونه استفاده می‌شود

Northpick ممکن است داده‌هایی که از شما جمع‌آوری می‌کنیم را برای اهداف زیر استفاده کند:

  • برای ارائه و نگهداری خدمات ما.
  • برای برقراری ارتباط با شما در مورد درخواست‌ها یا خدماتی که درخواست می‌کنید.
  • برای تحلیل ترافیک وب‌سایت و بهبود تجربه کاربری.
  • برای تشخیص و جلوگیری از فعالیت‌های تقلبی یا مشکلات امنیتی.

با چه کسی داده‌های شما را به اشتراک می‌گذاریم

ما داده‌های شما را فقط در موارد ضروری و در شرایط زیر به اشتراک می‌گذاریم:

  • ارائه‌دهندگان خدمات: ما ممکن است داده‌ها را با ارائه‌دهندگان خدمات ثالث که به ما در میزبانی وب‌سایت، تحلیل، پردازش پرداخت‌ها و دیگر عملیات‌ها کمک می‌کنند، به اشتراک بگذاریم.
  • الزامات قانونی: ممکن است اطلاعات شما را در صورت نیاز قانونی یا در صورت لزوم برای حفاظت از حقوق خود یا رعایت تعهدات قانونی افشا کنیم.

اگر درخواست بازنشانی رمز عبور کنید، آدرس IP شما به‌عنوان بخشی از ایمیل بازنشانی گنجانده خواهد شد.

داده‌های شما را چه مدت نگه می‌داریم

ما داده‌های شخصی شما را فقط برای مدت زمان لازم برای تحقق اهداف جمع‌آوری آن‌ها نگهداری می‌کنیم، از جمله برای اهداف قانونی و حسابداری.

  • نظرات: اگر نظری بگذارید، نظر و متادیتای آن به‌طور نامحدود نگه داشته می‌شود. این برای شناسایی و تایید خودکار نظرات بعدی به‌جای نگه‌داشتن آن‌ها در صف نظارت استفاده می‌شود.
  • حساب‌های کاربری: برای کاربرانی که در وب‌سایت ما ثبت‌نام کرده‌اند، ما اطلاعات شخصی ارائه شده در پروفایل کاربری آن‌ها را ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند در هر زمان اطلاعات شخصی خود را مشاهده، ویرایش یا حذف کنند (به‌جز نام کاربری که قابل تغییر نیست). مدیران وب‌سایت نیز می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوق شما در مورد داده‌های شما

شما حقوق زیر را در مورد داده‌های شخصی خود دارید:

  • دسترسی: شما می‌توانید درخواست کنید که فایل صادراتی از داده‌های شخصی که درباره شما داریم دریافت کنید.
  • حذف: شما می‌توانید درخواست کنید که هرگونه داده شخصی که درباره شما نگه‌داری می‌کنیم حذف شود، به‌جز داده‌هایی که برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باید نگه‌داری شوند.

داده‌های شما به کجا ارسال می‌شود

نظرات بازدیدکنندگان ممکن است از طریق یک سرویس خودکار تشخیص اسپم بررسی شوند.

ابزارها و خدمات شخص ثالث

1. WPML

WPML از کوکی‌ها برای شناسایی زبان فعلی بازدیدکننده و ذخیره جزئیات زبان آخرین بازدید استفاده می‌کند. هیچ داده شخصی از کاربران به WPML ارسال نمی‌شود.

2. تحلیل‌ها

ما از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics برای کمک به تحلیل نحوه استفاده کاربران از وب‌سایت استفاده می‌کنیم. این ابزارها ممکن است اطلاعاتی مانند آدرس IP شما، نوع مرورگر و شناسه‌های دستگاه جمع‌آوری کنند. می‌توانید با بازدید از https://policies.google.com/privacy درباره سیاست‌های حفظ حریم خصوصی Google اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امنیت داده‌های شما

ما به حفاظت از داده‌های شخصی شما متعهد هستیم و اقدامات احتیاطی معقولی برای حفاظت از آن‌ها اتخاذ می‌کنیم. با این حال، هیچ روش انتقال از طریق اینترنت کاملاً امن نیست و ما نمی‌توانیم امنیت مطلق داده‌های شما را تضمین کنیم.

تغییرات در این سیاست حفظ حریم خصوصی

ما ممکن است هر چند وقت یک بار این سیاست حفظ حریم خصوصی را به‌روزرسانی کنیم. تغییرات در این صفحه منتشر خواهند شد و تاریخ “آخرین به‌روزرسانی” اصلاح خواهد شد.

مقایسه ملک ها

مقایسه